Jump to content

kal.22/miniatyrskyting Larvik og omegn?


brodsjo

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg prøver å være litt aktiv innen jaktfelt og elgbane, og tenker derfor på å kjøpe et kal .22-ombyggingsett til saueren. Problemet er at her jeg bor i Larvik har jeg ikke muligheten til å skyte med salongen. Kan sikkert med tiden bli kjent med en skogeier e.l. hvor jeg kan bygge opp en liten bane og bruke som jeg vil. Men ettersom salongskytingen helst vil foregå fra september-januar så tenkte jeg kanskje at det finnes noen baner i eller rundt Larvik med 50m-bane innendørs? Hvor også en jaktskytter med kikkert får lov til å delta.. Hører også gjerne om evt. utendørsbaner..

 

takk for evt svar! :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

på bjerkebanen kan vi skyte året rundt på lørdag fra 09:00 til 16:00, mandag og onsdag fra 16:00-21:00.

Lørdagene er på eget initiativ og ikke på elektronikk. 100(elektrisk), 200(elektrisk), 270(stål), 350(stål) og 400m(stål)

Ellers så har du jo åres-banen i Tveidalen, her har jeg hørt at de har fått tillatelse til skyting 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Blir også brukt av politiet og politihøyskolen i Stavern..

Pistolklubben skyter på Bommestad, og kjenner du noen i kommunalteknikk så kan du kanskje låne innendørsbanen de har i lageret ved jerbanen på øya.

Link to comment
Share on other sites

på bjerkebanen kan vi skyte året rundt på lørdag fra 09:00 til 16:00, mandag og onsdag fra 16:00-21:00.

Lørdagene er på eget initiativ og ikke på elektronikk. 100(elektrisk), 200(elektrisk), 270(stål), 350(stål) og 400m(stål)

Ellers så har du jo åres-banen i Tveidalen, her har jeg hørt at de har fått tillatelse til skyting 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Blir også brukt av politiet og politihøyskolen i Stavern..

Pistolklubben skyter på Bommestad, og kjenner du noen i kommunalteknikk så kan du kanskje låne innendørsbanen de har i lageret ved jerbanen på øya.

 

 

Kan du bekrefte at stål målene på 270, 350 og 400 er tillatt og godkjent av styret i Hedrum skytterlag.

I så fall, av hvem i styret?

 

PS: Hedrum Skytterlag skyter 22Lr enten på tirsdager eller onsdager i Bommestad hallen...

Mvh

Mr Drilling

Link to comment
Share on other sites

på bjerkebanen kan vi skyte året rundt på lørdag fra 09:00 til 16:00, mandag og onsdag fra 16:00-21:00.

Lørdagene er på eget initiativ og ikke på elektronikk. 100(elektrisk), 200(elektrisk), 270(stål), 350(stål) og 400m(stål)

Ellers så har du jo åres-banen i Tveidalen, her har jeg hørt at de har fått tillatelse til skyting 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Blir også brukt av politiet og politihøyskolen i Stavern..

Pistolklubben skyter på Bommestad, og kjenner du noen i kommunalteknikk så kan du kanskje låne innendørsbanen de har i lageret ved jerbanen på øya.

 

 

Kan du bekrefte at stål målene på 270, 350 og 400 er tillatt og godkjent av styret i Hedrum skytterlag.

I så fall, av hvem i styret?

 

PS: Hedrum Skytterlag skyter 22Lr enten på tirsdager eller onsdager i Bommestad hallen...

Mvh

Mr Drilling

 

 

Nei, det kan jeg ikke.

Jeg har fått beskjed om at det er mål det kan skytes på, og forholder meg til det.

Kan ikke forlange at skytter skal dobbeltsjekke alt som blir sagt av standplassleder!

-og nei..jeg kan ikke navn på standplassleder, har kun vært der 3 ganger på fellesskyting for å skyte opp til prøva, resten aleine på lørdager.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...