Jump to content

Jaktjakke frå Bergans


magnum_mauser

Recommended Posts

Eg har leita etter ei ny jakke til dei dagane det ikkje regnar under hjortejakta. Eg har fleire jakker som eg meinar blir for varme når ein går mykje. Enten er det vasstette menbranar eller for dårleg lufting.

Men eg kom over ei jakke på sporten forleden, det var ei grønn fleecejakke frå bergans som var vindtett - hugsar ikkje namnet på den, men det var ei jakke meint for jakt, med radiolomme og det heile. Den var enkel men likevell praktisk - eg saknar innerlomme og eg syntes der burde vore hette på jakka, men elles verka den veldig bra.

Eg meinar Kristoffer Clausen brukar denne når han er vill mann som jaktar hjort.

 

Nokon som har praktisk erfaring med denne jakka? Den er dyr, så det kan vere greit å vete om den tåler litt hardt bruk osv.

Det var nokon som sa at ein tidligare fekk denne jakka med hette - nokon som då veit om butikkar som har igjen av den modellen?

 

Alvdal heiter modellen, noko som kjenner til butikker som har denne jakka på lager? Ser at den lokale sjappa sel den til langt over det doble av veiledande :shock:

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Jeg har denne jakka, brukt den i ca 1 mnd i høst på jakt, ser fortsatt helt ny ut. Går med hund i tett kratt. Fester seg lite rusk på jakken da fibrene er korte. Synes å huske at radiolomma er litt liten, men det kan tenkes jeg husker feil. Lufting under armene er også meget praktisk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...