Jump to content

Godt kjøp eller ikke?


Ragg

Recommended Posts

Har prøvd å snakke med den eldre selgeren av denne mauseren: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28666216" target="_blank

 

Han var ordknapp, men hyggelig, for å si det sånn. Fikk i hvertfall vite at den var helt orginal, ikke brukt siste 5 - 6 årene, rustfri og godt tatt vare på.

Spørsmålet er om det i det hele tatt er mye feil av meg å kjøpe den?

Blir å ha i tilfelle det dukker opp muligheter for elg/hjort- jaktmuligheter. Har en .222 som fungerer utmerket på vilt av mindre størrelser. Tenkte å dra å ta en titt på den i morgen. Hva bør jeg se etter? Blir nok ikke mulighet for prøveskyting.

Link to comment
Share on other sites

Den kan du trygt kjøpe!Helt ok rifle som er mye brukt blant eldre jegere i skandinavia,gammel sliter.Ikke no å si på prisen synes jeg..men kikkert og montasje er ikke mye å skryte av..men det kan jo byttes engang,4000kr,så har du sikte og montasje som er mye bedre enn det som er montert nå!Litt lav kolbe,så er nok en fordel med et lavt sikte,21-32mm.Se etter rustflekker,titt gjennom pipa og se om den virker rein i det minste,se til at det ikke er sprekker i skjeftet.Ville også fått montert en god rekylkappe!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...