Jump to content

Bilder av Savage Edge pakken fra Jaktdepotet?


JanT

Recommended Posts

Noen som har kjøpt savage edge pakka fra Jaktdepotet?

 

I så fall hadde jeg blitt glad om noen kunne ha postet bilder av den slik den ser ut når den kommer fra butikken, med påmontert lyddemper!

 

Mvh JanT

Link to comment
Share on other sites

Hva måtte du gi for howaen?

Kan ikke noe for det men er veldig lysten på Edge pakken, liker att rifla er så lett;)

 

Har hatt howa 1500 selv, veldig presis men varmint'n ble for tung for jakt i bratte vestlandslier;)

Link to comment
Share on other sites

Den kom på vel 7400.- med en bushnell 3-9x40 ferdig montert med leupold QR baser og ringer. :-P.

Kjøpte den med varmintløp siden jeg stortsett jakter fra spikerboden, også er jeg litt svak for den typen løp.

 

Når vi alt er inne på vekt så er den fremdeles noe lettere enn Mauserern. Har bygd om en gammel banemauser og den blir nok og ende på rundt 5.5 kg når demperen er kommet i huset. hehehe.

Link to comment
Share on other sites

Har vore i kontakt med jaktdepotet, de opplyste at de hadde noen savage axis igjenn på lager, men ikke hvilke kaliber!

 

Flott rifle Mads, men helt ærlig så løpet litt langt ut til å være kappet til 47cm!

Jeg ser for meg å kappe løpet slik at det er 1cm klaring fra demper til skjeftet!

Link to comment
Share on other sites

Har ikke fått testa den på bana enda, har ikke åpna her og jeg har ikke bilførerkort så får ikke reist langt for å skyte :( Men har skutt litt utenom bane for å skyte den inn.. Gikk hull i hull med Selleri&Gulrot(sellior&belliot) på ca 80m om skyttern gjør det han skal.. Gleder meg som f*** til bana åpner nå første torsdag i juni slik at jeg får skutt litt med babyen :D Har ikke skudd mer enn ca 30 skudd med den enda.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, her er banen åpent hele året! Ser ut til at det blir en axis på meg om de har den for umiddelbar levering når jeg har fått tilbake godkjent våpensøknad!

 

Hvordan er siktet som følger med,er det 30mm rør? og ikke minst hvilken baser og montasje er det som er med?

 

Og forresten så hadde det ikke vert feil med fleir bilder, litt nær bilder kanskje?

 

JanT

Link to comment
Share on other sites

den er visst ikke å oppdrive før om 6-7 uke den der. Ringte for å bestille den, men endte opp med en Howa m1500 varmint i stede. :-P

 

Siden det har vært flere telefoner om dette er det kanskje greit med en klargjøring.

 

Det ovenstående gjelder kun i kaliber 223. De øvrige dvs 243, 308 og 30-06 er alle lagervare

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Var på bana og skjøt med min savage edge i .308 med sonic 45 i dag. Bushnell 3-9x40 kikkert.

118m. tross det forferdelige avtrekket så fikk jeg da vendt meg til det, men lå i 8'ern til venstre så og si hele tiden, var en tur innom 10'ern og et par turer innom 9'ern. Fornøyd jeg, siden det er første gangen jeg var på bane.

 

Gikk 20 skudd i dag. er knall fornøyd med denne rifla. Lyddempern demper akkurat så mye den skal. Er litt forskjell på Sonic 45 kontra Hausken standard men det er ikke så veldig mye det står på, men litt er det.

 

 

løp og kjøp!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...