Jump to content

Importere stokk


sjorgen

Recommended Posts

Brodern har en gammel Mauser som er ombygd til 22lr. Har funnet en ganske kul stokk som passer, nemlig denne. Problemet er bare at jeg ikke finner en eneste butikk som er gira på å sende til Norge. Noen som veit om ei sjappe som faktisk vil det, der de har denne stokken? Evt, kan det være noen som har denne og kan være interessert i å selge den?

Link to comment
Share on other sites

denne stokken tok meg nøyaktig 16.56 sekunder å finne hos midway norge:

 

http://www.midwaynorge.com/apps/eproduc ... mID=653574

 

Nå er denne hos midway til mauser 98, jeg har absolutt keine anung vedr mauser modeller, så om denne passer deres prosjekt vet jeg ikke

 

EDIT: Crap, som vamlig var jeg for sein, thats the story of my life.........

Link to comment
Share on other sites

geværbyggern, der tror jeg nok desverre du tar feil vettu :wink:

 

Som en utpreget materialist, har jeg bestilt MYE fra USA og England de siste 4-5 årene, deriblant geværstokk. En stokk blir en såpass stor pakke at vi fort snakker 60-70$ i frakt, bare der har du spist inn fortjenesten på å handle i USA desverre. Attpåtil vil du få mva på dette........

 

Nei, små ting er greie å handle over there, men større ting skal velges med omhu. Jeg kjøper selv utelukkende store ting om vi snakker flere 1000 i besparelse, ikke en 100 lapp eller 2

Link to comment
Share on other sites

Nå bestilte jeg akkurat kolben til under 500 spenn, frakt inkludert... :wink: Hehe får vel en mail snart om at det er en feil eller no. :lol:

 

Nei jeg driter egentlig litt i prisen, hadde kjøpt den i Norge om det hadde vært jeg som skulle hatt den, men brodern er littegranne fattig. Dessuten får han ikke bruke så masse penger på sånt no, han er bare 15 og bor fortsatt hjemme hos mor.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...