Jump to content

Feltstevne på Mysen søndag 8. mai


RobertF

Recommended Posts

Vi har vårt årlige feltstevne "Løvspretten" førstkommende søndag.

 

Det blir både felt og spesialfelt.

 

DM og KM i Magnum1 og Magnum2, samt KM i Revolverfelt.

 

Ingen premiering - 70,- per start. Første lag går 09:00.

 

Kiosk med mat og drikke. Fint vær er bestilt.

 

Vel møtt!

Link to comment
Share on other sites

På approberte stevner må du vel skyte for samme klubb hele sesongen. Så fremt du ikke melder deg ut av en klubb å inn i en annen.

Jeg er selv medlem i to klubber som tilhører sør og nord Trøndelag men kan kun stille i kretsmesterskap i sør-trøndelag for hovedklubben min ligger der.

Link to comment
Share on other sites

Stort sett: Krets=fylke, Distrikt=landsdel.

 

Som eksempel: Når jeg skyter KM er det KM i Troms. Når jeg skyter DM er det Nord-Norsk Mesterskap, som kan vinnes av skyttere som representerer klubber i Nordland, Troms eller Finnmark.

Link to comment
Share on other sites

Fellesreglementet:

http://skyting.no/SiteCollectionDocumen ... 202011.pdf

 

NSFs KRETSER ER FORDELT PÅ FØLGENDE DISTRIKTER

(endret etter vedtak i Forbundsstyret november 2008)

Nord-Norge: Nordland, Troms, Finnmark

Midt-Norge: Nord-Trøndelag, Sør-Trøndelag, Møre og Romsdal

Vest-Norge: Hordaland, Sogn og Fjordane

Syd-Norge: Rogaland, Vest-Agder, Aust-Agder

Østlandet-Sør: Telemark, Vestfold, Buskerud

Østlandet-Nord: Akershus, Oslo, Østfold, Glåmdal, Hedmark, Oppland

 

Jepp, det kan du!

Link to comment
Share on other sites

Hassel: Som KIMO sier:

 

Fellesreglementet 2.3.1.2: "En skytter kan i samme kalenderår ikke representere mer enn ett lag / en klubb innen en skytegren (lerdue, pistol, rifle, viltmål)..............".

--

Har du skutt for OKTS i år, må du altså fortsette med dette ut året. Sorry. :(

--

Beklager off topic, kommer kanskje til Mysen! :)

Link to comment
Share on other sites

Etter et middelmådig feltstevne på Kurud, kan man vel angre på at man ikke dro til Mysen.

Å miste fire poeng (og minst 2 plassen) i en gren fordi standplasspersonellet ikke klarer å skrive opp treff riktig er litt dumt.

Link to comment
Share on other sites

Å miste fire poeng
Ingen klager til skytteren? Trodde faktisk at litt av ansvaret for å sjekke kortet / dømmingen lå på utøver jeg?

(Jeg for min del var på Namnå, og jeg måtte korrigere TO resultater på mitt kort underveis, noe som selvsagt gikk riktig for seg i samsvar med standplassledere..)

De aller fleste av oss er faktisk ikke perfekte.. Veldig smart å følge med på egne resultater! :roll::)

 

Endring: Enda klarte jeg / de å rote det litt til.. Jeg havnet som A-skytter (men er B-skytter) på en av rundene på resultatlista.. Men jeg var uansett 'langt nedpå' så det gjør ikke mye! :lol:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Å miste fire poeng
Ingen klager til skytteren? Trodde faktisk at litt av ansvaret for å sjekke kortet / dømmingen lå på utøver jeg?

 

Vanskelig å klage når det ikke blir oppgitt før resultatene blir hengt opp på veggen... Men jeg skjønner qat det å prøve å være hjelpsom, lappe skiver, hnete lapper osv ikke lønner seg... :? MEN... det er kanksje mat for annen tråd?

 

Gleder meg uansett til NM på Mysen (Håper jeg får Rhino til da :D:D:D) og er vel fornøyd med deg jag har lært på kurud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...