Jump to content

Testing av pistol i USA


morten2906

Recommended Posts

Jeg har hørt at det er mange steder i USA der en kan leie forskjellige våpen og skyte på bane.

Jeg prøvde å finne ut noe om dette på nettet. Fikk 11000 treff på "shooting center" og det så ut som de fleset var treff på amerikanske anlegg. En god del av de jeg var inne å kikket på hadde nettopp slike tilbud der en kunne bestille tid på forhånd og komme å skyte å leie våpen og banetid.

 

Er det noen her som har noen spesielle steder de har vært som kan anbefales?

Har sånn halvveis planer om å stikke over en tur til california neste år, men er ikke så låst på det så hvor som helst i USA er av interesse..

Link to comment
Share on other sites

California er en lite våpenvennlig stat, men det finnes sikkert mange muligheter der også.

Skal du få tips om gode fasiliteter for å leie våpen og skyte må du nok spesifisere hvor i USA du skal til.

Vil du bare prøve å skyte med noen pistoler og revolvere kan du få leie bane og våpen i mange vanlige våpenbutikker.

Link to comment
Share on other sites

Har sånn halvveis planer om å stikke over en tur til california neste år, men er ikke så låst på det så hvor som helst i USA er av interesse..

 

California er et fint sted å bo (vi er langt sør), men som nevnt i en annen tråd er kan det være vanskelig å få skutt noe her...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Du får som regel ikke lov og røre ett våpen i usa uten gyldig førerkort fra en av statene, men du får lov og kjøpe så mye våpendeler du vil.

 

det var ihvertfall den beskjeden kammeraten min fikk når han var der nede.

Link to comment
Share on other sites

Du kan spasere rett inn fra gata flere plasser i Las Vegas og leie våpen. Har selv tømt noen magasiner med Tommygun og AK74 der! Du må skrive under på et papir, husker det ene punktet jeg måtte signere på var: at det kostet 25 dollar i bot for hvert kulehull du laget i taket på skytbanen. Siden dette er downtown Las Vegas er det innbygde baner.

Link to comment
Share on other sites

Vi viste ingen form for legitimasjon da vi lånte våpen på ei lokal våpensjappe. Måtte fylle ut et skjema der du krysset av for om du var nybegynner, middels god eller ekspert. Hva du krysset hadde ingenting å si.

Deretter var det bare å velge og vrake i en haug med leievåpen før vi fikk utdelt skiver med Saddam og Osama på og fikk tusle alene inn på skytebanen og holde på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...