Jump to content

Hvor finner jeg deler til CZ 75b?


Kjell B

Recommended Posts

Hvor i norge, eller i verden, finner jeg deler til CZ 75b? Jeg har handlet litt fra Winge, men der hadde de ikke de delene jeg trengte nå. Jeg har også handlet fra czcustomshop i usa, og det blir knotete med toll og slikt.

 

Jeg oppdaget at "trigger bar" var delvis utslitt der hvor den møter "firing pin block lever", som gjorde at jeg ikke fikk til avtrekk med SA avrekker montert. (dette er en egen oppdagelse, vet ikke om dette stemmer, men når det vises så tydelig slitasje så vil jeg bytte de delene uansett). Når jeg først skal bytte disse delene så kan det kanskje være lurt å bytte "trigger bar" spring og "sear pin".

 

Jeg har prøvd med både competition hanen og orginal hanen. Får ikke til avtrekk med SA avtrekker på noen av de.

 

Andre teorier om hva som kan være feil motas med takk!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei alle sammen !

Er mer eller mindre helt ny her på dette ieminente fora, synes det er veldig mye bra her (og noe mindre bra) men "alle steiner skal jo snues" slik at alle synspukter kommer fram.

 

Satt og bladde litt rundt om, og fant denne tråden, og syntes produsenten av disse våpnene fortjente en liten oppmerksomhet her siden de ikke var nevnt tidligere.

En bekjent handlet herfra (E-shoppen) da han ikke gadd å vente på deler til sin CZ 75B fra en tidligere nevnt forhandler her.

Han klikket på det han ville ha, betalte med kort, og etter tre dager lå pakka i postkassa. Som en bonus blei det vesentlig mye billigere også enn om han skulle kjøpt dette fra denne tidligere nevnte forhandleren.

 

Legger til en link til siden til CZ-fabrikken.

http://www.shop-cz.com/" target="_blank

 

Her er det også deler til andre CZ våpen, ikke bare pistol.

 

"Bon apetite" håper det smaker :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...