Jump to content

Hjelp til Nokia video


flyfisher

Recommended Posts

Jeg har tatt opp en liten losepisode med telefonen min og har lyst til å få overført denne til PC`n. Problemet er at manglende basiskunskaper vedrørende data gjør dette nærmest uoverkommelig...(i 9 klasse hadde vi noe som het EDB, det er lenge siden det..)

 

Vel, jeg har fått ei data fil som heter .3GP inn på PC`n min. Men å få denne til å åpne seg, se det gitt det var verre...noen god forslag på hvordan jeg angriper dette videre ?

Link to comment
Share on other sites

Tipper du får åpna den med VLC Media Player, den pleier å åpne alt. Hvordan du gjør det videre har jeg ikke noe forslag til, men kan da være en slags konvertering som mår til? Tenker du på å få den opp på Youtube eller?

Link to comment
Share on other sites

Hurra ! nå fikk jeg det til...mestringsfølelsen er påtagelig. Takker så mye for hjelpen.

 

P.s. kvaliteten på opptaket er skikkelig ræva, bortsett fra lyden, den er veldig bra.

 

Opptaket gjaldt los på rev med min strihårs dachstispe, reven kommer innenfor haglehold og jeg står med Dreveren i bånd :twisted: han får øye på reven og resten kan dere vel tenke dere selv ?

Link to comment
Share on other sites

Nå ligger den ute på youtube.com ...som sagt veldig dårlig kvalitet, men litt underholdene med losføring.

 

Dachstispa er usedvanlig "trang" på rev, dvs hun gir nesten ikke målføring før hun nesten ser reven, det kan virke litt hakkete for en som ikke har jaktet med henne før. Hun har en helt annen losføring på rådyr og hare, selv om hun ikke er direkte "løs" der heller.

 

Drever`n måtte ta over showet etter en time med dachs&rev, ble en litt annen trøkk på losen da ja !

 

Dere kan se filmen på denne linken; http://www.youtube.com/watch?v=DnlJL6b6pyI" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...