Jump to content

Variasjon i settedybde


Extreme

Recommended Posts

Har ladet noe 140grn nosler ballistic tip i 7mm rem mag, og under innstillinga av den nye forster kuleisettern så kom dei 2 første kulene litt langt nedi hylsa i forhold til dem andre...

vil dette gi utslag i presisjon i forhold til kuler som sitter lenger "ute" ?

Link to comment
Share on other sites

Har ladet noe 140grn nosler ballistic tip i 7mm rem mag, og under innstillinga av den nye forster kuleisettern så kom dei 2 første kulene litt langt nedi hylsa i forhold til dem andre...

vil dette gi utslag i presisjon i forhold til kuler som sitter lenger "ute" ?

Skjøt skudd som hadde 1 mm kortere COL nå i helga. 5 msek forskjell i hastighet og 0 merkbar endring i treffpunkt på 200m.

Link to comment
Share on other sites

takk for svar :)

en annen ting...når eg heilpresser hylsene så føler eg att eg må ta i litt meir enn eg måtte med 6.5x55 hylsene for ett par år siden, har nettopp begynt å lade 7mm...men kan ikkje huske eg måtte bruke så mykje "makt" for å kalle det det...

skrudde dien litt opp, for eg trodde den sto litt langt nede, men da vart ikkje heile halsen presset, så eg skrudde den litt ned igjen, å nå har heile halsen pressing, men som sakt, de må litt meir "power" til på slutten av pressinga, er dette normalt eller gjør eg noe riv ruske galt?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...