Jump to content

en Dachs til!


DC 40

Recommended Posts

hva er mest gunstig hu eller han bikkje? hu bikkja funger kanskje bedre med andre bikkjer?? Dachsen er jo ofte litt agresive(min erfaring med møte av andre bikkjer(hanbikkje) det er ihvertfall det jeg har erfaring med med min hann.

Link to comment
Share on other sites

Eg har 3 hannar, hatt dette i nesten 1 år no. Eg fekk den siste hannen i fjor sommar. Dei går veldig godt overens. Det har ikkje vært problem med dette så langt. Har hatt 2 hannar i nesten 2 år før eg fekk siste. Dei kranglar av og til om godbitar men er ellers svært gode bussar. Eg ville heilt klart gått for ein hann til.

Link to comment
Share on other sites

Du kan risikere at ei tispe får løpetid midt i jakta og då trur eg det er litt så som så med jaktinga.

Bortsett frå det veit eg ikkje om det er store forskjellen. Har ingen erfaring med tisper men vart råda av opdrettar til å kjøpe hann nettopp pga. løpetid under jakt. Så lenge eg i utgangspunktet kun hadde 1 hund og ikkje skal drive med oppdrett anbefalte han dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har til tider hatt 3 strihårs hanner samtidig og Tysk terrier tispe.

 

I og rundt løpetid er det ikke tvil om at det har vært litt dissens blant gutta hvem som var mest sjef. Men med det rette lederskapet og ikke minst at dette er 100% konsekvent skal du ha flere svært svært dominante hannhunder for at det skal bli problemer av det. Ja litt nål og tråd må en forvente en gang imellom når det er mye testosteron samlet under samme tak, men med litt fornuftig hundehold er det ganske problemfritt.

 

Skal du ha en til ville jeg også anbefale deg å ha 2 hanner. Sist ankomne vil i 99,9% av tilfellene underkaste seg eksisterende hannhund, spesielt om du som eier bidrar til at dette sementeres i flokken.

Link to comment
Share on other sites

Eg har 2 dachs tisper, dette går heilt fint.

Strihårs dachs.

Men det er ikkje meir enn 9 mnd mellom desse.

Og dei er omtrennt heilt javnstore.

Den først ankommne har rangen.

Ikkje flytt noe blod enda, kun litt småkjantring om bein.

Link to comment
Share on other sites

Har 1handhund og 2 tisper. Kan være slitsomt i løpetid, da han markerer og skvetter over alt. (NB tjuparing)

Har prøvd 1 voksen hanndachs og en drever valp hannhund. Dette er veldig slitsomt, når dreveren etterhvert prøver å domminerer dachsen. Dachsen ville aldri godta dette og jeg måtte selge dreveren.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...