Jump to content

Jakfeltstokk--Grodas


gaupejeger

Recommended Posts

Så på de på messe i Ålesund, spennende løsninger, og pene stokker. Når produsenten er villige til å revurdere og foreta endringer om de føler det må til, så sier det seg selv at dette nok etterhvert ender opp som enda ett "må ha" produkt.

Forøvrig er det svært så hyggelige karer dette, som virkelig bryr seg om de tilbakemeldinger de har fått.

 

Om jeg skal uttale meg om stokkene, så er mangelen av mulighet til høydejustering av bakkolbe på Langholdsstokken. Det eneste jeg foreløpig kan sette fingeren på, om dette egentlig er nødvendig for det fleste, er en annen sak.

 

Uansett så er det skikkelig kolbekappe fra Limbsaver de bruker, noe jeg skulle ønske jeg hadde på min KKC.

 

Jeg ser ikke bortifra at de får til det de sikter etter, her er det personer som virker å ha en målrett vilje og evne til å videreutvikkle, og fin tune sine produkter (Noe t.d. KKC desverre ikke har evnet å gjøre).

 

Og jeg liker svært godt at vi har kompetente produsenter i Norge, slikt blir bare enda viktigere etterhvert som eksport muren i USA vokser.

Link to comment
Share on other sites

likte spesielt godt at du kan få endra lengda på stokken,da jeg spesielt liker noe kortere stokk på ståene,men på sitt er det grei og ha lenger stokk så du får spent kolba inn i skuldra og godt rekyl opptak.en anna ting er at jeg ikke ville ha oppfrest stokken bak slik som kkc n er også,dette er vel gjort for og få vekta ned så den kan benyttes i jaktklassa.ellers fin stokk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...