Jump to content

oppgradering av Howa 1500 varmint


Manof

Recommended Posts

For eit par år sidan kjøpte eg ei Howa 1500 varmint i orginalstokk (plast), kaliber .223 rem. Denne børsa er eg særs nøgd med, då presisjonen er heilt ufatteleg. Har sjølv skote tett ned mot dei lovte 10mm, og det med fabrikkammo. For tida sit det ein a-tec Tmm-5 på ho, og ein Caldwell XLA tofot m/vogge. Denne kombinasjonen har tatt nokre revar og beverar av dage, samt mengder med skjor, kråke, og andre fugl. Eit reindyrka varmint/pelsverkty dette her. Men vurderar å oppgradere noko. Ville eg vinne/risikere noko ved å frilegge løpet, eller å bedde? kva slags bedding? Vil treffpunktet endre seg noko større om eg skrur av løp/mekanisme med kikkert påmontert, og så pussar løpskanalen i framstokken? Skal sjølvsagt kontrollskyte, men har ikkje tid til å ligge på skytebanen i timesvis no i beverjakta.

 

Håpar på kjapt svar

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Jeg prøvde å få frittligende løp på akkutat samme stokk/rifle som deg.

Problemet var at jo mer jeg pussa ut, jo mer "vrei" løpet seg mot høyre. Dvs. løpet vride seg ikke :) , men det virket som tilpassningen mellom låskasse og stokk var veldig dårlig. Når jeg strammet igjen gikk løpet mot høyre.

Jeg ente opp med å kjøpe en laminatstokk (tommelhull) fra jaktdepot. Det ble veldig mye bedre. Likte aldri den orginale stokken. Howa 1500 er fantastisk mye våpen for pengene, men den orginale plaststokken tror jeg er laget av resirkulerte plastposer :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...