Jump to content

Browning X-bolt Nordic Light Test.


Stian84

Recommended Posts

Fikk ett tilbud fra den lokale forhandleren om å teste ut en Browning + div opptikk over en periode på 1 år... Tenkte jo dette kunne være moro å idag kom rifla i posten :D så nå sitter jeg her med en Browning X-bolt Nordic Light med en Minox ZA5 2-10x50 å atec ctm 4. 100 FMJ å 100 bly av div slag ligger klart oppe i butikken å er av produsent winchester. Har sett noen private tester her på kammeret som er gjort av private mest for moro skyld å dem har jo fått litt pepper om at dette ikke kan sies at det ligger under navnet test. Hva mener dere en slik test bør inneholde? Tips til div prøvelser for både rifle å kikkert som kan være av interesse for dere stiller jeg mer enn gjerne opp på å deler med dere her på kammeret :D

Link to comment
Share on other sites

Var faktisk innom en sjappe i tromsø og klådde på en slik forrige helg.... Nydelig Våpen! Eneste jeg ikke likte var at jeg ikke klarte å avsikre lydløst! :( Det ble litt mindre lyd ved å legge en finger over den knappen som gjør at man kan ta ut kamret patron med sikringen på, men fremdeles litt for mye lyd for min smak... Dette var ikke tatt med i testen i siste JEGER la jeg merke til.

Link to comment
Share on other sites

blir spennende å følge testen din Stian! var innom hos Veidemannens å hentet Tikka'n min i helgen og Stein nevnte at han hadde lånt ut en X-Bilt til testing:) klådde litt på den han hadde i butikken. herlig avtrekk og liker stokken veldig godt (til å være syntetisk).

Link to comment
Share on other sites

Skulle egentlig prøvd den denne uka, men så kom det selvfølgelig jobbtur i veien :( jober på spreng for å komme hjem å skyte, men grekere ser ingen grunn til å ha dårlig tid... nasjonalsag eller noe piss i morgen så da skulle det ikke jobbes.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...