Jump to content

Hjemmelading i Haugesund og omegn


genesis_aix

Recommended Posts

Som ny på feltet er dette ikke enkelt, om sagt ikke lite skummelt, å begynne med dette på egenhånd! Derfor håpte jeg noen kunne forbarme seg over meg, og ta meg med på en kveld der de skulle lade noen skudd slik at jeg fikk sett og gjerne prøvd etterhvert!

 

Håper noen kunne tatt seg litt ekstra tid og hjulpet meg i gang ? :)

Link to comment
Share on other sites

Og om du ikke allerede har lest den, så ville jeg lest ladeboken. Det er med god grunn denne kalles for hjemmeladerenes bibel, og blir anbefalt til alle nybegynnere av litt mer erfarne hjemmeladere. Selv startet jeg å lade for under ett år siden, og har hatt mye hjelp i ladeboken.

Link to comment
Share on other sites

Ladeboken er på nattbordet, og den er flittig bladd i. Har tatt for meg de første sidene som går på diverse rundt lading allerede en og to ganger, men har kun lest på relevant kaliber i oppramsingen av klaibertyper.

 

Mye spennende, men terskelen fra å lese til praksis er relativ stor, og vil ikke sitte med skjegget (om jeg da hadde hatt :? ) i postkassen og ødelagt mer enn smart er!

 

Til slutt, fantastisk fin respons her, på et så fredig spørsmål som om noen vil leke "fadder" for meg. Fik også en PM fra et medlem som virket villig til å dele sin kunskap med meg!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...