Jump to content

Er det noen forhåndsfavoritt til NM tittelen i jaktfelt?


bojan

Recommended Posts

Er det noen som peker seg ut som favoritt til å vinne jaktfelt NM i år rundt om i landet? Jeg tippet på Birger Meistad i fjor og fikk rett ( litt flaks ) 8) . Er nok litt mer spredning i resultatene her i Midt Norge i år så det blir vanskeligere å peke ut noen favoritt herfra hvertfall...:)

Link to comment
Share on other sites

christer hemstad eller gjermun sørum.og en hel haug med andre.slik jeg ser det så er det ganske så åpent,men 150p på løypa er nok en fordel om en skal ha et riktig utgangspunkt til finalen og tittel. på finaler så vet jeg christer er knall hard.bjørn lennart worre er en som kan være kandidat også.mange stevner på 150.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Hadde vært morro om Magne Holmbro kunne ha klart å ta den hjem en gang ! har jo et lass med 2 premier ( flest på elgen )

 

Denna støtter jeg, hadde vært morro om han klarte det selv om jeg ikke har han som favoritt.

Link to comment
Share on other sites

Holmbro hadde fortjent og vinne et NM nå :) ..han er jo på pallen nesten hver gang. Han har jo gull fra jaktfelt NM i 96, men tror ingen slår han i sølvmedaljer :D . ellers blir det vel mange gjengangere i toppen...men det er mange som er veldig gode i Norge så den som vinner må ha sin porsjon "stang inn" + sin egen dygtighet. Skal jeg tippe et navn ut fra resultatene i år ser det ut til at de som skyter i BOJ cupen er i form. Haugen, Vorre og Løberg kan være hete tips 8) . Hvis det er noen som kan blande seg inn fra Midt Norge hvor jeg skyter, blir tipsene Rune Sørholt, Reidar Strand , Birger Meistad eller Toralf Hjelde.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...