Jump to content

Langholds hjelp


Abs

Recommended Posts

Usikker på hvor jeg skal poste det her. Passer vel på en måte innunder rifle/langhold, men allikevel har vel ikke dette så mye interesse for alle andre så poster det her. En moderator kan eventuelt flytte den.

 

Så til spørsmålet:

 

Jeg vil gjerne prøve langholdskyting. Problemet er at jeg ikke kjenner noen som driver med dette, og har heller ikke utstyr til det. Rifla er vel grei, men kikkerten egner seg nok ikke helt..

Så jeg lurte på om noen her i nærheten av østfold ( kan fint kjøre litt da..) som er flinke til å skyte på hold fra 300-1000m ( må ikke være så langt som 1000 m) og har lyst til å ta en dag og lære en 18-åring litt om dette. Driver med jaktfelt og løpeelg skyting, men det er jo ikke akkurat langhold.

 

Hadde blitt glad om noen sendte meg en PM :D

Link to comment
Share on other sites

Så til spørsmålet:

 

Jeg vil gjerne prøve langholdskyting. Problemet er at jeg ikke kjenner noen som driver med dette, og har heller ikke utstyr til det. Rifla er vel grei, men kikkerten egner seg nok ikke helt..

Så jeg lurte på om noen her i nærheten av østfold ( kan fint kjøre litt da..) som er flinke til å skyte på hold fra 300-1000m ( må ikke være så langt som 1000 m) og har lyst til å ta en dag og lære en 18-åring litt om dette.

:D

Om det ikke er for langt for deg så har

Hadeland & Omegn Benkeskytterklubb "Langholdstrening" ut til ca. 600m på Blaker skytebane på søndag fra kl. 0900. Du er velkommen til å ta turen dit - så skal vi vel kunne hjelpe deg med litt info om det mest grunnleggene..

 

Har du spørsmål kan du sende meg en PM

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...