Jump to content

Heisann


Wolverine67

Recommended Posts

Hei

Er ny på dette forumet, men har kikket en del her i den siste tiden. Er 43 år gammel "bonde" fra Hedmark. Er i all hovedsak interessert i storviltjakt, med noe småviltjakt, jaktfeltskyting og sportsfiske "på si". Har jaktet siden jeg var 12-13 år, storvilt siden jeg var 16 (i hovedsak elg og villrein og hjort de senere åra) Noe rådyr, rev og kråke. Har tidligere jaktet mye hare og bever. I de siste par åra er har jeg interessert meg mye for utenlandsjakt og særlig Afrika. Drar derfor på min første jakttur til East Cape den 9. april. Har allerede pådratt meg en kombinasjon av jakt og reisefeber... :D

 

mvh

Trond L

Link to comment
Share on other sites

I de siste par åra er har jeg interessert meg mye for utenlandsjakt og særlig Afrika. Drar derfor på min første jakttur til East Cape den 9. april. Har allerede pådratt meg en kombinasjon av jakt og reisefeber... :D

 

mvh

Trond L

 

Velkommen til forumet. Husk bare att denne opplysningen gir oss andre forumister forventninger om fyldige reiseskildringer, underfundig og vittig formulert, med foto dokumentasjon i Sverre M. Fjeldstad klasse :mrgreen:

 

Ha en fin tur :!:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...