Jump to content

.38 og 357 mag


S69

Recommended Posts

Du kan skyte 38 og 357 omhverandre som det passer seg, du kan lade halve tønna med 38 og den andre halvparten 357 om det så er ønskelig.

En ting du kanskje bør tenke på er point of impact, altså siktene dine. - Du må nok skru litt mellom 38 og 357. Ofte er det vel slik at man kjøper

en 686 til revolverfelt og en til senere til Magnum 1. Om man har aktivitet til det. - Selv kjøpte jeg Glock20 til magnum 1 øvelser.

 

Lykke til i sporten! :)

Link to comment
Share on other sites

Du kan skyte 38 og 357 omhverandre som det passer seg, du kan lade halve tønna med 38 og den andre halvparten 357 om det så er ønskelig.

En ting du kanskje bør tenke på er point of impact, altså siktene dine. - Du må nok skru litt mellom 38 og 357. Ofte er det vel slik at man kjøper

en 686 til revolverfelt og en til senere til Magnum 1. Om man har aktivitet til det. - Selv kjøpte jeg Glock20 til magnum 1 øvelser.

 

Lykke til i sporten! :)

 

Er ny på dette, valget av Glocken er det grunnet noen fordeler eller fordi du ville ha noe annerledes?

Link to comment
Share on other sites

Er vel mer det at jeg vil ha noe anderledes enn at det er så mange fordeler med det.

10mm Auto er en artig kreasjon, og den passer inn i det programmet.

For meg er det morsommere å ha en 10mm Auto til Mag1 enn å ha to 686'er.

 

Nå skal det sies at jeg ikke har noen ambisjoner om å vinne ting, skyter bl.a en Glock 27 i .40S&W i spesialpistol,

noe som ikke er så konkuransedyktig, men artig er det. :)

 

At det ble akkurat en Glock i Mag1 har mer å gjøre med at det er en gjenganger i skapet mitt. Men også at det ikke

er så vanvittig enkelt å oppdrive pistoler i 10mm Auto som holder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...