Jump to content

Er det mulig å få 'bumpet' tråder uten å legge til innlegg?


Woff

Recommended Posts

Er det mulig å få 'bumpet' tråder uten å legge til innlegg?

Jeg har to tråder under 'Pistolskyting' som blir oppdatert av og til, men når jeg bare endrer infoen i tråden kommer det jo ikke opp i 'siste innlegg' til venstre. Jeg foreslår at kammeret finner tilbake til løsningen vi hadde før som gir oss mulighet til å slette eget innlegg. Da kan vi 'bumpe' aktuelle tråder og etterpå slette det unødvendige innlegget.

Forslaget er å få lov til å kunne slette eget innlegg innenfor en tidsfrist (5 minutter) med forbehold av at det IKKE er kommet svar etter innlegget. (Med andre ord sånn det var FØR!)

Hvis dette kunne ordnes, slipper vi jo også dobbeltposter og unødvendige innlegg ved at brukeren kan slette dette.

Det har jo ingen negativ betydning så vidt jeg kan forstå?

 

Om vi tilbakefører sletting av egne innlegg kan folk atter en gang ødelegge gode informative tråder i affekt over småting.

 

Da har du tydligvis ikke lest mitt innlegg... Det essensielle var: "Forslaget er å få lov til å kunne slette eget innlegg innenfor en tidsfrist (5 minutter) med forbehold av at det IKKE er kommet svar etter innlegget. (Med andre ord sånn det var FØR!)"

Hvis jeg altså skriver et innlegg og poster det så BØR det være mulig å slette det med en gang, FØR noen har lest / kommentert det! (Det har da INGEN innvirkning på tråden!)

Og hvorfor er det ikke mulig å svare her i 'Forslagskasse'?... Ok da! Jeg vet at det har blitt svart på det før, men dumt er det!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Om vi tilbakefører sletting av egne innlegg kan folk atter en gang ødelegge gode informative tråder i affekt over småting. Dette har vi hatt problem med før, i tillegg til at ikke alle ser ut til å skjønne hensikten med et forum. En del brukere har oppfatningen av at forumet er til for å få svar på et spesefikt spørsmål, og når det er besvart så skal tråden fjernes. Får flere ganger i uken meldinger fra brukere som vil ha slettet tråden, siden de har fått det svaret de trengte. Så gang på gang må jeg forklare at hensikten med forumet er ikke bare å få svar, men også at andre med det samme problemet skal kunne finne en løsning ved bruk av søkefunksjonen.

 

Det er iallefall tankegangen, selv om ikke alle er like flinke til å bruke søk funksjonen.

 

Nå er jeg klar over at dette ikke er direkte svar på ditt forslag, men dette er da grunnen til at vi ikke tillater sletting av innlegg. Men det man kan gjøre, uten at det forsøpler slike tråder du prater om nå i noen særlig grad er å skrive f.eks: "Første post oppdatert", dette er godt innenfor minimum antall tegn, og det skaper ikke noe støy i tråden. Dessuten vil de som klikker inn på tråden via "Siste Innlegg" kjapt få greie på at det er i det første innlegget forandringene har skjedd.

 

Håper dette er en løsning du, og alle andre, kan leve med.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...