Jump to content

jakthund på rømmen vestvågøy.


v-max

Recommended Posts

en drever eller lignende er på laust her hos meg hvis noen savner den....den har blinkende halsband,og har loset i hele kveld.den stjal noen brødrester fra gjessene mine som går ute,så den er ikke sulten lengre :D

skulle bare si fra hvis det er noen som savner den her inne.

den for over mot bolle.

Link to comment
Share on other sites

har nesten ikke vært hjemme før etter 14.00 i dag.....mulig det er han som har vært på åta mi......var gravd veldig mye der nå etter jeg kom hjem.

Ellers så blir det reven i natt.....kjærringa å minsten ha dratt på besøk til Vesterålen, så i natt kan eg ha vinduet på rommet hans åpent :lol:

Har også vært å tredd en rød plastbøtte over 1000 meteren for to uker siden, men kuttet sikkert for stort lys hull i den. så i dag har eg vært å satt tilbake biten jeg sagde ut.......rene horelyset på åta nå :lol:

Neida, ble så svakt at eg måtte prøve med kikkerten etter det ble mørkt, men så nok til å skyte.

Link to comment
Share on other sites

en drever eller lignende er på laust her hos meg hvis noen savner den....den har blinkende halsband,og har loset i hele kveld.den stjal noen brødrester fra gjessene mine som går ute,så den er ikke sulten lengre :D

skulle bare si fra hvis det er noen som savner den her inne.

den for over mot bolle.

 

hunden var nok ikke på rømmen men var mest sannsynlig på jakt.Det er haren som bestemmer hvor losen skal gå og eierne har helt sikkert garmin astro slik at de finner nok hunden raskt hvis de vil.men noen ganger går haren så langt avgårde med hunden etter at de kommer utenfor rekkevidde for peileren,og da må de kanskje kjøre etter for å finne hunden. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...