Jump to content

Skiver til 15 meter


Lindy

Recommended Posts

Vi jobbar som spurt om i eit tidlegare innlegg med elektroniske skiver. Dette ligg grunna økonomi litt fram i tid. Inntil vidare nyttar vi papir, og vi har idag ei 15 m bane. Både hurtigskive og presisjonsskive i pistol skal då vere 0,6 gongar storleike på vanleg skive for at vi skal kunne trene reelt. Eg har leita litt men ikkje funne noko plass som sel desse tilpassa skivene. Pr idag tilpassar vi og skriv ut/kopierer, men prisen er litt høg. Coltskiver vert faktisk for små, og om vi skal drive reell konkurransetrening er vel dei ikkje bra nok. EG har ikkje funne noko tråd med løysinga, dersom slik finnast set eg pris på link. Evt link til noko som sel slike skiver

Link to comment
Share on other sites

Coltskiver vert faktisk for små

Noen "Colt"-skiver har tenkst som sier at de er 12,5 m skiver. At de tilsvarer presisjonsskiven på 25 meter, brukt på 12,5 m.

Har i årenes løp vært innom et apr baner hvor slike skiver ble brukt på 15 meter. Det var vanskelg å merke noen forskjell i vanskelighetsgrad på de 2,5 ekstra meterne.

Det er en oppfatning at "Colt"-skiven er "litt for snill" dersom den blir brukt på 12,5 m. Mulig at dette skyldes at det ikke er tatt nok hensyn til at kulediameteren på 12,5 m tilsvarer dobbolt kulediamete på 25 meter.

 

Med gjengse PC-grafikkprogrammer og printerstyring er det ikke umulig å få skrevet ut skiver i hvilken som helst forstørrelse eller forminskelse.

Men å få det skrevet ut på skikkelig skyteskivepapir er verre.

 

_ _ _ _ _

 

Ad "Colt"-skive. Hvor kommer dette uttrykket fra?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...