Jump to content

EM metallsilhuett 2011


001

Recommended Posts

Det er egentlig gode muligheter for overnatting i Heinola, vi har pleid å bruke den lokale campingplassen. Det er imidlertid begrenset antall hytter tilgjengelig, så vi bør bestille tidlig. Jeg skal til EM, men har ikke bestillt hytte ennå siden jeg så langt kun vet om en person som skal dit. Da blir det litt råflott å leie en hytte for 6 personer.

 

Transport organiseres etter beste evne.

Jeg har pleid å kjøre til Finland, det synes jeg fungerer best når jeg skal ha med litt våpen og ammo. Passer best å ta ferge fra Sverige til Finland, tar lang tid å kjøre rundt bukta (Østersjøen).

 

Tøys og tull, rot og kaos blir det sikkert helt av seg selv, så det skal du ikke bekymre deg for :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Da nærmer det seg avreise i retning Finland og EM metallsilhuett 2011 med stormskritt, håper jeg rekker å få alt klart før vi skal dra.

Har vel egentlig noen flere våpen som skulle vært skutt inn, og noe ammo som skulle vært ladet. Man blir aldri helt klar, men håper på hjelp fra våpenkontoret med å få noen "i siste liten" anskaffelser inn i våpenpasset før jeg drar :?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg ser det er bra at jeg ikke valgte finland fremfor NM i felt... For da hadde det blitt så flaut å gråte seg i søvn sammen mustapartaene vær kveld. (Om jeg skulle ha skutt like "bra" som jeg gjør på mysen)

 

Forøvrig så hilser knut til .30 Herret. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...