Jump to content

S&W Mod29 Løp?


Litago

Recommended Posts

jo kansje jeg er ikke missfornøyd med løps lengden jeg bestilte er jo isåfall og bestille en lengere uten problemer

og tinger er at jeg vil ha en helt ny revolver

 

mitt spørsmål gjelder egentlig til fremtiden når jeg kansje vil gjøre litt custom job på den 8) men jeg er strålende fornøyd med hva jeg valgte og bestilte 8)

Link to comment
Share on other sites

børsemaker jobb på forniklet revoler... Ok :? Det høres... DYRT ut. Få tak i lengere Nikklet løp? Lykke til!

tinger er at jeg vil ha en helt ny revolver

Hvorfor? Jeg prøver i så stor grad som det er mulig å kjøe brukt. Nye våpen er bare dyre og har svært få fordeler fremfor tilsvarende brukte. Skytevåpen er ikke akkurat delikate gjenstader (Med no0en untak) Som ikke tåker bruk (Med noen unntak)

Jeg tipper jeg har kjøpt noe mellom 60 og 80 skytevåpen brukt, og har aldri angret på det settt i lys av tilstand/slitasje osv. Og de mest slitne har jeg kjøpt billig for å bruke som prosjekt...

Link to comment
Share on other sites

Hassel@

 

vist det blir for dyrt eller vanskelig med jobb på en nickel da glemmer jeg det heller

tror jeg blir mer en nok fornøyd med det jeg har bestilt

men tingen med det som er nytt er vel at jeg liker det bedre

er vel egentlig smak og behag tror jeg :P

4" er jo mer en nydelig nok :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte meg en original (pent brukt) mod 29 med 4 tommers løp for et par år siden.

 

Jeg fant etterhvert ut at jeg måtte ha lenger løp (etter NM, MAG 2 i år) og kjøpte et av de 1000 kroners løpene Winge satt med. Børsemaker hos Gresvig satte inn det nye løpet for 1200 kroner. Totalt kom løpsbyttet dermed på 2200, ikke så galt om du spør meg.

 

Dette var blånert, ikke forniklet, men kan vel gi en pekepinn på pris likevel.

 

- Roger

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...