Jump to content

skareføre drever


-kim-

Recommended Posts

Har prøvd på beagle, men fant ikke noen som satt bra.

Potene til vår beagle virker uslitelige og vi har ikke hatt problem på skareføre.

Prøvde sokker for å greie å være litt ute når det ble rundt -10 grader, men "løsningen" ble korte turer i så kalt vær siden hunden rev sokkkene av seg.

Link to comment
Share on other sites

ja.var på noen forskjellige dyre butikker å kikka igår,dårlig utvalg..kjøpte flise baby sokker så for prøve det.for prøve å teipe de fast,men biter de nok av..meldt mer snø nå i slutten av uka,hadde passa fint med litt ny snø på skaren nå :D

Link to comment
Share on other sites

Sikker på du trenger sokker da? Hunden i avataren min slipper jeg på all slags føre og har aldri hatt såre poter på den.

Har en dachs også som lett får såre baller hvis det er skare som den bryter gjennom , men potene holder fint.

 

Har inntrykk av at såre poter kommer lettere på tyngre hunder som støvere og fuglehunder.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt sokker på dreveren flere ganger sleit med at di datt av di første gangene, men etter instukjon fra en hundekjører gikk alt bedre. Stram sokken som bare det har ingen betydning men bør tas av innen 8 timer sier han hundekjøreren. Bruker samme sokker som hundekjørerne condura tror jeg stoffet heter. Stram godt å brett rundt så borrelåsen blir gjemt så holder det som regel veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...