Jump to content

Velkommen til Fræna´s nye storstue


Krag Jørgensen

Recommended Posts

No er vi endelig i gang med skyting på den nye banen vår. Her kan det skytes på elektroniske skiver på 100 og 200 meter, samt papp på skivetrekket på 100 meteren.

Elgbanen blir ferdig i løpet av sommeren/høsten og her blir det også elektroniske skiver.

Lerduebanen er også tatt i bruk, her skal vi forøvrig arrangere landsdels- og fylkesmesterskap i jegertrap i sommer.

Velkommen til Fræna Skytesenter :D

http://www.fjff.no/index.php?sideID=78& ... kytesenter

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da var jeg hjemme igjen, og må bare få lov å skryte av dette anlegget.

Flotte lokaler, nok av skiver, og ikke minst hyggelige folk. Rakk bare en tur på banen. Men klarte til gjengjeld å skyte opp all ammo'n jeg hadde med :)

For en som har vært vant til å traske fram og tilbake mellom standplass og skiver, var dette som å komme til himmelen. Fantastisk følelse å kunne ligge og lese av hvert enkelt skudd på skjermen.

Så om noen skal til Fræna eller Molde-distriktet, er det bare å pakke ned rifle/hagle og ammo, og ta turen til dette flotte anlegget. Jeg er sikker på at dere ikke vil bli skuffet.

 

 

PS. Det kunne med fordel vært en bedre merket avkjøring. Skiltet er veldig lite !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...