Jump to content

Sordin x pro virke ikke lenger.


Martin_O

Recommended Posts

Hei

 

Mine et år gamle sordin fra xxl slutta plutselig å virke fra en trening til neste uten noe opplagt grunn. Trudde først det var batteri men neida.

 

Noen som opplevd tilsvarende? Håper det skal dukke opp en mirakel kur:)

 

Ser jeg altså må sende dem inn med reklamasjons skjema til xxl om det ikke løser seg. Noen som vet hvor gode/raske xxl er på sånt til vanlig??

 

Spørs også om jeg klare finne kvitteringa så håpe de kan godta en konto utskrift.

 

Herk når ting bare slutte virke uten grunn:)

Link to comment
Share on other sites

mine slutta og virke helt plutselig, skrudde seg av ved skudd, ville ikke skru seg på igjen før etter en stund.

skrudde seg av igjen ved neste skudd.

 

kjøpte mine på den felleskjøpet, rask service, sendte dem til importør samme dag, fikk dem tilbake uka etter.

 

kanskje du kan sende direkte til importør?

Link to comment
Share on other sites

Breens er supre.

 

Topp service og lokal kompetanse til å fikse det meste. Jeg var innom med mine, som hadde begynt å fuske og dessuten mista lyden på ett øre. 15 minutter etter ankomst og en kopp kaffe, så var de reparerte. Baterikasetten og den ene kranglete ledningen bytta på stedet. Kompetent mann med loddebolt og reservedelslager, og 0 ventetid!

 

Dagfinn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...