Jump to content

Mitchell High Standard - reparer eller destruer?


Bukken

Recommended Posts

Vi har en rustfri Mitchell High Standard i klubben. Den vil ikke mate, det ser ut som om magasinklinken er laget i så elendig materiale at den er slitt selv etter relativt lite bruk. Nygammelet magasin har ikke løst problemet. En av gamlegutta i klubben kjøpte en likedan da klubbjernet ble innhandlet, og han har samme problem. Etter hva jeg kan erfare fra diverse forum er Mitchellene rent skrap, og bør destrueres. Jeg har egentlig bestemt meg for destruksjon, men siden det er et drastisk skritt, er jeg åpen for at jeg kan ta feil.

 

Er det overhodet noen som har brukt en Mitchell over tid uten problemer? Er den bare misforstått, og trenger enkle og billige grep for å kunne leve et langt og lykkelig klubbliv? Har noen lyst til å kjøpe rasket for det portoen koster, som reparasjonsobjekt?

Link to comment
Share on other sites

Destruer. Så på en svært lite brukt Mitchell før jeg kjøpte min orginale High Standard, bare etter noen hundre skudd så jeg tegn til oppstuking av metall på kontaktflater, og presisjonen var mildt sagt dårlig.

Nybegynnere fortjener bedre våpen enn dette.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...