Jump to content

Namibia juli 2010


Krieghoff Optima

Recommended Posts

Var på en jakttur i 13 dager. Skal nå PRØVE å legge ut bilder og skrive litt om hver bilde :)

Sjå der, fikk det til :)

Jaktet i fjellene de 4 første dagene etter fjellsebra, før vi kjørte 70 mil til grensen mot Kalahari hvor vi jaktet resten av oppholdet.

Stort mangfold i dyr, og forskjellige arter.

Brukte ei Blaser Proff i 9,3x62

Ammo var RWS Evolution 291grain 18.9grams kule

Hausken demper

Ikke så god til å skrive, hvis folk lurer på noe er det bare å fyre løs :)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hvilken farm i Namibia var du på?

 

Sitter og vurderer tur i 2011. Må planlegge tidlig for å unngå at andre ting kommer i veien.

 

Var det vanskelig å få våpenet inn i landet?

 

Ellers må jeg få gratulere med fine trofèer :D

 

Mvh

 

Heisann! :) Takk for det

Jeg kjøpte tur gjennom Exotic hunting adventure

Farmen jeg var på het SMJ Safaris, fantastiske folk å være hos. Alt er SINNSYKT bra :D

Å få våpenet klarert hos politiet på flyplassen tok 20 min for 7 mann, så det var null problem :)

 

http://exotichuntingadventure.com/no/index/

 

Mvh

Trond Helge

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Ser du har vært å jaktet hos Stefan. Vi var en gjeng der nede i mai. Utrolig fint område for jakt på fjell Zebra oppe i fjellene, med noen lange skudd hold. Blir nok ikke siste turen ned dit, det er helt sikkert. Innlegget ditt var jo flott med masse bilder!!

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Ser du har vært å jaktet hos Stefan. Vi var en gjeng der nede i mai. Utrolig fint område for jakt på fjell Zebra oppe i fjellene, med noen lange skudd hold. Blir nok ikke siste turen ned dit, det er helt sikkert. Innlegget ditt var jo flott med masse bilder!!

 

Hei! Du har også vært så heldig å jaktet hos Stephan ja, fantastisk mann og nydelig jaktområder! Nei blir ikke siste turen nei, så spørs det bare når det blir :) Tusen takk for det :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...