Jump to content

Walter 4x32


Guest loudenboomer

Recommended Posts

Guest loudenboomer

Har et FX luftgevær jeg vurderer nytt sikte til, siden dette våpenet ikke er fjærdrevet kan jeg tillate meg å se på sikter som ligger ganske så mange hyller under den øverste.

Har store paralaxproblemer på 5-15 meter med rimfire weaveren jeg har på nå.

 

Vurderer å ta en tur i butikken og se på dette siktet: http://www.game-on.no/webshop/walther4x32minidc-p-812.html

 

Noen som har erfaringer med walter sikter?

Link to comment
Share on other sites

Kikkertsiktet det er snakk om her er produsert i Kina og har kvalitet litt bedre enn en dassrull.

Hvilket navn som er skrevet på siden spiller liten rolle, og her tviler jeg på at det er våpenprodusenten Walther som har nedverdiget seg til å la firmalogoen pryde denne optiske bedrøvligheten.

 

Når det er sagt så kan kikkertsiktet fungere utmerket til rekylsvake "våpen" som airsoft, paintball, co-luftvåpen etc.

Da blir det jo brukt i en sports sammenheng under relativt reglerte former, og evt. treffpunktavvik vil vise seg der.

Bare IKKE ta det med ut i skogen for å jakte på levende dyr!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest loudenboomer

Er nok klar over at det er noe kina rask ja - men det hender slikt duger til sitt bruk.

Er ikke så mange sikter med paralax justeringer ned under 10meter

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...