Jump to content

villdsvin jakt i Tunisia ?


Bjørn (45 win mag)

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Har vært i Tunisia på villsvinjakt mange ganger, med fire byråer(tre svenske og en Norsk).

De siste turene med Mylla og det fungerer bra, jakta er helt super og veldig spennende.

Anbefaler å trene litt med slugg før man reiser for bedre uttelling.

 

Har jaktet svin mange steder men Tunisia er best, mest action og fart.

Man får bedre jakt men da er prisen en helt annen, du får ofte hva man betaler for.

Turene til Tunisia er veldig god valuta for pengene!!!

 

Grisene er lynraske og ikke minst sinna når de er skadet eller presset(ikke at skadet gris er bra!!!).

 

Personlig liker jeg å ha rødpunkt på når jeg skyter og treffer bedre med enn uten.

 

Mitt råd er: Det er bare å reise, du vil ikke bli skuffet om du liker rask gris og mye jakt.

Været er som regel også bra i januar og det meste av jakta hjemme er slutt.

 

PS. Hold deg unna Svenske Jaktreiser(om du ikke liker å få dritt slengt i tryne eller være tilskuer av dyremisshandling)

Se filmen til Mylla på Youtube.com, søk bare på Mylla!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke vært på jakt med noen av de firmaene som nevnes, men jeg har sett på noen av filmene på youtube som mylla har lagt ut og noe av villsvinjakta er for meg helt vilt. Skyting på gris i storfart,i en glenne på 10m og dem pumper magasinene som bare rakkern. Mulig det bare er meg :?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...