Jump to content

TFS


trygve87

Recommended Posts

Hei jeg er student i Trondheim å lurer på om jeg skal fortsette hobby'n min nemlig praktisk skyting.

Prøvde å komme på skyte treningen som vistnok var igår ved pir 2.

Men når jeg kom dit var dørene stengt og jeg kom ikke inn.

Er det noen her som vet om en kontakt person jeg kan snakke med angående å komme å se på en trening?

Link to comment
Share on other sites

Tja. Det enkleste er vel å gå inn på www.tfs.no

 

Det som kan skje på banen, er at noen av de andre leietakerne i bygget stenger døren når de går. Derfor ligger treningsansvarlig ute på terminlisten til TFS. Enten med e-postadresse, eller telefonnummer. Også er det flere dører i bygget, så det er viktig å velge rett(noe som nødvendigvis ikke er helt enkelt hvis man ikke er kjent)

Link to comment
Share on other sites

Ta godt vare på Trygve, han er godt opplært :lol:

 

Siden jeg kjenner FNG1 håper jeg Trygve har filtrert bort det som går på usakelig kritikk av stagebygging, tildels ondsinnet latterliggjøring av løsninger og generell meningsløs kverulering under briefinger! :lol:

 

Neida. FNG1 fikk bl.a. skikk på meg så så det er nok på stell! 8).

 

Det er snakk om et lite stevne i regi TFS 18. sept Trygve, så da sees vi kanskje!

Link to comment
Share on other sites

Ta godt vare på Trygve, han er godt opplært :lol:

 

Siden jeg kjenner FNG1 håper jeg Trygve har filtrert bort det som går på usakelig kritikk av stagebygging, tildels ondsinnet latterliggjøring av løsninger og generell meningsløs kverulering under briefinger! :lol:

 

Skal nok klare å holde meg på et sakelig nivå hvertfall.

Men alle takk for tilbakemelding 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...