Jump to content

Vil du ha en V. Bernadelli .22 cal?


Tetanus

Recommended Posts

Grunnet lite bruk vurderer min far å selge unna noen våpen. Han er derfor interessert i vite hva det er verdt, altså hva han eventuelt kan selge det for.

 

Pistolen er en V. Bernadelli-Gardone V.T Mod 60 i .22 cal. Har ikke sett dette våpenet før, fant det bakerst i våpenskapet så jeg vet ingenting om det. Pistolen er gjenget for demper.

 

dq12mp.jpg28qu2av.jpg

tamxwh.jpg2e51941.jpg

2u45u83.jpg

 

Det ser ut som det har vært teip på grepet, men dette er i ettertid fjernet. Jeg er i det hele tatt interessert i informasjon om dette våpenet da jeg hverken har hørt om produsenten eller typen av våpen før.

 

-T

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...

Siden jeg ikke har fått noen respons, så prøver jeg en gang til.

 

Dersom noen vil ha dette våpenet, meld interesse innen utgangen av denne uken. Våpenet leveres til destruering på mandag dersom ingen vil ha det.

 

-T

Link to comment
Share on other sites

Søren, får helt vondt i folkesjela når jeg ser våpen som skal destrueres sånn, og føler et voldsomt behov for å redde de....

 

Uheldigvis har jeg for tiden både fin og spesialpistol, og for få starter til å få reservevåpen..... ellers hadde den fått seg et godt hjem hos meg.

Vel være seg at vi har en veldig snill og medgjørlig onkel Blå her, men han må dessverre svare for seg oppover i systemet, og kommer vel neppe langt med argumentasjon som "medlidenhet" og "medfølelse" gitt....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...