skjørtejeger Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Hei. Er det noen som vet oppskrift på spekepølse som ligner på Arnoldpølsa som er laget hos Fagernes kjøtt. Vet at den er tilsatt en del lever og blod og sukker. Tenkte jeg skulle prøve meg i vinter å få laget noe spekepølser av hjortekjøtt. Jeg liker Arnoldpølsa veldig godt og kunne tenkt meg å fått til noe som ligner litt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fos Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Har du fått tak i oppskrift på Arnoldpølse? Har sjølv prøvd å finne oppskrift på pølsa utan å lykkast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skjørtejeger Posted October 5, 2010 Author Share Posted October 5, 2010 Nei har ikke fått oppskrift. Tenkte kansje det var noen av pølsemakerne her på kammeret som hadde noen tips å komme med. Har ikke kontaktet Fagernes kjøtt om de er villig til å gi meg oppskrifta. Regner med at det er bedriftshemelighet. Jeg synes generelt pølsene fra Fagernes kjøtt er veldig gode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts