Jump to content

Rypetakseringa 2010?


GS Terje

Recommended Posts

Når det var elendig mange steder i fjor,kan man ikke vente det er flust med fugl i år heller..mener og selv at etter en så sein vår,med sikkert seine omlagte kull,kunne Rypa fått fred til 25.8!Hva er vitsen med å taksere fra 7.8?Uansett resultat selges det like forbanne mye kort!Skjønner ikke poenget med taksering da..la kyllingene få fred!Sikkert mange som er uenig men det får så være..

Link to comment
Share on other sites

Når det var elendig mange steder i fjor,kan man ikke vente det er flust med fugl i år heller..mener og selv at etter en så sein vår,med sikkert seine omlagte kull,kunne Rypa fått fred til 25.8!Hva er vitsen med å taksere fra 7.8?Uansett resultat selges det like forbanne mye kort!Skjønner ikke poenget med taksering da..la kyllingene få fred!Sikkert mange som er uenig men det får så være..

 

enig

Link to comment
Share on other sites

Kom over en artikkel fra Sør Varanger avis i går. Ser ikke så lovende ut dette for Øst-finnmarka. http://www.sva.no/Websted/Forsiden.html

 

Dette bekrefter litt av mitt inntrykk fra dette området. Har vært på mange fiske og multe turer i dette området og ikke sett en rype.

Dog skal det sies at jeg har vært hund selv, men uansett så burde jeg ha sett noen. Ikke minst hørt noen på morrakvisten.

Venter i spenning på takseringsres. fra andre deler av finnmark og Troms.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...