stratos Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Fikk hevet kjøpet igår på en Browning B525, som var kjøpt i April; som hadde en liten sprekk i forskjefte, skulle byttes til nytt uten extra kostnad. Purret på dem i Mai, Juni og tilslutt Juli. Forskjeftet hadde fortsatt ikke kommet, og da tvilte jeg på om det ville komme før jakt start =/. Fikk ihvertfall hevet kjøpet uten noe om og men, og fikk igjen for våpensøknaden. Gikk så ned i gata til Intersport Bogstad, og kjøpte ei Lanber Greystone, som de tilpasser til meg. Veldig god service og selv om de har mye å gjøre så tok de seg tid, og haglen er klar til henting om ca 2 uker! ferdig tilpasset og rett før jakta! Ble positivt overasket over XXL da jeg har vært borti andre firmaer hvor det å heve kjøpet er "en skikkelig prøve". Selv om kjøpet ble hevet, da det ble somlet med å fremskaffe nytt forskjefte så er jeg veldig fornøyd med de ansatte på gulvet ved XXL Majorstua. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaskebjørn Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Får du halglen om to uker så har de skjerpet seg betraktelig. Hadde fulgt dem opp underveis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunleil Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Greit nok at du fikk hevet kjøpet. Når de på flere måneder ikke klarte(eller orket å ta seg bryet) med å rette opp i dette så hadde de vel strengt tatt ikke noe valg. Synes likevel ikke det burde vært kommet så langt. Hadde de vært dyktige, med god service så hadde de klart å skaffe tilveie den aktuelle delen i løpet av den tiden. Synes dette er dårlig av XXL, og det er også inntrykket jeg har av dem i trøndelag. Liten peiling på varene de selger, og spør du om ammunisjon får man som oftest ikke mye hjelp. Irriterer meg også at de driver utstrakt markedsføring av varer de ikke har inne, og ikke vet når de kan skaffe. Mange eksempler på dette her. Merkelig at ikke store XXL kan gjøre noe med dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos Posted August 5, 2010 Author Share Posted August 5, 2010 Du har helt rett, de burde ha fikset dette. Som jeg fikk vite da kjøpet ble hevet, "nesten" alt de har driver de parallel import med. "Ting Tar Tid"...sånnsett er jeg glad at dette skjedde nå, enn at jeg skulle få hagle sendt på reparasjon en gang i fremtiden for "all evighet". Er uansett veldig fornøyd med hvor fort og enkelt det var. Har "kriget" med andre butikker på større saker om å få hevet ett kjøp/byttet defekt vare. Så fort ny våpensøknad er bevilget så skal jeg følge opp Intersport Må få skutt en del med den nye hagla før jakten =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.