Jump to content

HD Videokamera.....


quattro

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Kjøpte ett Sony Hdr-Cx350ve på Elkjøp før jeg dro til Alaska nå i sommer.Helt genialt.Knall bra film og still-bilder.Innebygget 32 gig harddisk.7,1 mpix still bilde.Kan også bruke Sony Pro Duo minne kort.Lite og veldig lett og bruke.

Kan anbefales på det varmeste.

 

http://www.elkjop.no/product/foto-video/videokamera/HDRCX350V/sony-hdr-cx350v

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et Sony HDR-CX155E med inne bygd flash minne på 16 GB + et vanlig SD kort på 8 GB i tillegg. Kjempe bra kamera til 4990 kr på Elkjøp. Hard disk HD kamera har flere bakdeler. Tåler dårlig et fall/støt og er klumpete og store. Bruker også endel mer batteri(mindre batt tid) pga harddisk som går irundt og trenger strøm(mer bevegelige deler). Lurt og kjøpe et med vanlig SD kort kontra Mini SD, for dem koster veldig mye i forhold til vanlig SD.

Link to comment
Share on other sites

Takker for gode tips !!

Det ble et HDR-CX350 32 gb flashminne paa meg.

Er i Bulgaria og tester det no,funker helt topp.

Kjoepte det paa Sonysenter i Bergen i forrige uke.

Flotte bilder paa tv'skjermen !!

 

 

Ett godt kjøp,regner med du blir like fornøyd med det som meg.Fortsatt god ferie

 

Jeg har et Sony HDR-CX155E med inne bygd flash minne på 16 GB + et vanlig SD kort på 8 GB i tillegg. Kjempe bra kamera til 4990 kr på Elkjøp. Hard disk HD kamera har flere bakdeler. Tåler dårlig et fall/støt og er klumpete og store. Bruker også endel mer batteri(mindre batt tid) pga harddisk som går irundt og trenger strøm(mer bevegelige deler). Lurt og kjøpe et med vanlig SD kort kontra Mini SD, for dem koster veldig mye i forhold til vanlig SD.

 

Ikke for å kritisere hva du skrev her Joggen,men Hd kameraer med innebygget flash minne bruker ikke hard disker med bevegelige "plater",men de skriver til en stor minne pinne/kort viss en vil kalle det det.Og de bruker ikke no særlig mer strøm.Bare en liten opplysning :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...