Jump to content

Cabelas åpner nettbutikk i Frankrike...?


Sakosekk

Recommended Posts

Bestilte i går fra Cabelas.

 

"International Standard Surface shipping and handling is 25% of the total order amount or a minimum of $20.00.

International Standard Air delivery is 45% of the total order amount or a minimum of $40.00."

 

Så du kan slippe unna med 25% :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ille? Hvorfor?

Nei, det hadde ikke vært ille :)

 

du slipper vel unna både 40 % og 25 % for shipping til utlandet hvis du bruker jetcarrier..

Har brukt JC på bestilling fra Cabelas tidligere. Mulig jeg var uheldig med volum/vekt på akkurat den bestillingen, men det ble faktisk dyrere enn om jeg hadde latt Cabelas sende den direkte :?

 

Men uansett en hel rekke produkter som er et helvete å få ut av USA som privatperson (som ikke er underlagt importrestriksjoner i Norge).

Ja, men en del av de restriksjonene som automatisk ligger inne på noen produkter behøver faktisk ikke være reelle. Jeg bestilte et sett med choker der for en stund tilbake, som de ikke ville sende pga. at det var for våpendeler å regne. Man fikk til slutt snakket dem til fornuft, men det er nok helt klart mye i sortimentet som man ikke kan bestille.

 

Men du verden så mye godsaker man kan bestille da 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bestilte noen varer fra Cabelas akkurat nå.

 

De har nå lagt til noe som heter "International Enhanced" under forsendelsesmåter. Dette skal være like raskt som den dyreste måten har vært tidligere, men langt rimeligere.

 

På min bestilling ble frakten på ca. 12%, og i tillegg betalte jeg moms direkte til dem, så jeg slipper tollbehandling og utleggsgebyr osv. på norsk side. Hur bra som hälst!

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...