Jump to content

Rens av fornikkling?


Fozzy357

Recommended Posts

Prøv å polere med Aotosol pasta, jeg bruker en enden av en pussebørste med et par lapper i løkka, denne setter jeg i en skrudrill og så pusser jeg kammer og laderampe på min BUL M5, blir så gild atte.

 

Ellers så er vel ultralyd rensebad en grei ting for å rense slike ting. Winge våpen tar oppdrag med slikt vet jeg.

Link to comment
Share on other sites

Skulle til å starte en tråd om nettopp fornikkling, d,v,s, avskallende fornikkling. Men denne tråden passer jo bra så jeg kupper den litt.

 

Sitter med ett mauser sluttstykke (Parker Hale) som har begynt å ruste og har tendenser til avskalling (spesielt i bakkant).

Er noen måte å fjerne denne lette overflaterusten, uten å flå resten av fornikklingen av?

Og hvordan bevarer en best resten av fornikklingen?

Link to comment
Share on other sites

Å fyre opp en drill virker ikke særlig sånsomt for fornikklingen....

quote]

Nå trenger du jo ikke på holde full guffe på drillen da :lol: , men la den heller rotere i et fint tempo, blir et greit reultat av det. :wink:

Jeg skal prøve Autosol. Takker og bukker for gode råd.

PS: Cesandberg gratulerer med ny avatar! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Helt offtopic:

 

Joa, takk for det hehe :lol: , var et nachspiel under et julebord i jomfru anes gate ca kl 0630, da pleier ting å skje... og ja, det er et halvliterglass :mrgreen:

 

Ontopic, en kompis har en ultralydmaskin, og den renser vekk alle slike kruttrester og smuss. Var en tråd her om dette, og de selger slike billig i sverige, nå må jeg gå, skal skyte Flekkesmellen praktisk pistol... :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Helt offtopic:

 

Joa, takk for det hehe :lol: , var et nachspiel under et julebord i jomfru anes gate ca kl 0630, da pleier ting å skje... og ja, det er et halvliterglass :mrgreen:

 

Ontopic, en kompis har en ultralydmaskin, og den renser vekk alle slike kruttrester og smuss. Var en tråd her om dette, og de selger slike billig i sverige, nå må jeg gå, skal skyte Flekkesmellen praktisk pistol... :wink:

 

Bukker og takker :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...