Jump to content

revejakt konkuransen i jhv over!


v-max

Recommended Posts

leste i siste jeger hund & våpen at dem avslutter nå tyngste reven konkuransen for godt.det er synd at dem nå setter spikeren i kista for denne morsomme konkuransen......

er blitt nesten det eneste informative i det bladet...

så nå avslutter jeg abonementet.

ville bare informere om dette,da jeg ikke fant noen tråd om at dette stod.

Link to comment
Share on other sites

er jo ikke akkurat noe moro å se side på side med reklame,pistolstoff,rikmannsjakt i uganda,og sykdommer hos hund...blir for kjedelig for min del,og nå når konkuransen er tadd av tapetet(eneste grunn til å holde bladet),så ser jeg ikke noe grunn til å fortsette....

synd skjebne,men stoffet som blir laget nå,er blitt mer og mer kvantitet...ikke kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Er vel greit at revekonkuransen er over, hvis de satser på en annen predator som ikke er så "in" å jakte på. Revejakt har blitt mere populært de siste årene, bare les revejakttråden på forumet, så hvis de lager en konkuranse med fokus på en annen predator, syns jeg det er ok.

Kvaliteten på stoffet er en smaksak,så det får ligge.

Jeg har vært abbonent siden nr.1, og kommer vel til å fortsette med det enda en stund.

Link to comment
Share on other sites

Går jo ikke an å kutte et blad pga en artikkel! Skjerpings! De kommer sikkert opp med noe nytt. Stor premie på største villsvin eller mårhund, der har vi noen krabater som ikke er særdeles ønsket.

 

1.nei,men når dem kutter ut den beste delen....og forsåvidt den eneste,er det ingen grunn til "hold ann"

 

2.det vil bli urettferdig for oss andre i kongeriket,som ikke har noen av di artene som du nevner....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...