Jump to content

Butikker med hjemmeside som lar deg bestille varer, men.....


John H

Recommended Posts

Har lagt inn en bestilling igjenn hos en butikk i Bergens området som eg tidligere har bestilt varer hos.

Har vel en hylse trommel som ble best der fra for lenge siden men aldri kommer...

Bestillte igjenn forleden kuler i .45 da prisene på web shopen var fordelaktig.

Fikk kvittering på at varene var best på e-post, men etter en liten stund fik eg også en e-post om at det var problemer med og få sendt bestillinga til de.

Etter samtale med skyte kolegaer fikk eg vite at de også hadde prøvt mange bestillinger til samme firma via weben, men aldri fikk varene.

Etter telefoner fra både de og meg viser det seg at de vet/kan ikke svare på noe, noen gang.

Det de hele bunner ned til her er tydligvis en butikk som har en hjemmeside med lukrative priser på web, men der får en jo ikke det en bestiller.... Når en ringer og etterlyser sin bestilling og sier at en kan komme og hente det i butikken får en ikke lov til det... Siste instanse er jo da sef og bare reise til butikken og kjøpe varene over disk, men da kommer jo smellen.. For da er det langt fra samme prisene som gjelder :evil:

Eg blir så inn i hel.... provosert av slikt som dette!

Eg vet jo at her er en del som er kjent med problemet, er det flere her ute?

Visst det viser seg at det er mangen som kjenner til samme butikken kan vi sikkert nevne navn senere som en advarsel men det blir ikke meg.

Rekner med at det er noen som kjenner til dette firmaet.

Plassert under Pistollading siden eg best Pistolkuler :wink:

Link to comment
Share on other sites

Var som sagt ikke de eg siktet til.

Men rart er det at det går ann og gå inn på Bergen Jakt og Fritid sine sider og bestille varer fremdeles.

Men det var et sidespor..

Blir så provosert av og vente på ting som aldri kommer... :evil:

Som regel når det haster i tillegg også da.. :?

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo alltids gå til søksmål. Har du fått ordrebekreftelse så har du en juridisk bindende avtale, og kan kreve at selger selger varen til avtalt pris. Kan han ikke det bør du kreve erstatning for eventuelle økonomiske tap du lider av det.

 

Saksomkostninger må normalt den tapende part dekke.

 

Hadde alle gjort dette, så tenker jeg webbsidene hadde blitt oppdatert :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...