Jump to content

Weaver montasje alu eller stål?


stalks

Recommended Posts

Har vært uheldig å "hærpa" til min weaver stålmontasje på CZ Brno American .22 lr. Ingen hadde disse i stål her jeg er fra, så jeg endte opp med å kjøpe en i alu/lettmetall. Så til mitt spørsmål; Hvordan er kvaliteten på disse Weaver lettmetallmontasjene? Noen erfaringer?

 

Noen som vet hvem som lagerfører Weaver stålmontasjer som passer (11 mm + medium høyde) CZ Brno American? Så slipper jeg å ringe rundt land og strand. Kikkerten har en objektivdiameter på 42mm.

 

Mvh

 

Stalks

Link to comment
Share on other sites

Bruker sportmatch-ringer kjøpt hos becotrading.no, som da også har butikk i Nittedal. Om dem har på lager kan jeg ikke garantere. Dette er ringer hvor "øret" snus opp eller ned, avhengig av om man har 11 mm eller 3/8" spor, så er nok ikke den med aller best tilpassning. Men har da fungert greit på børsa mi sålangt i alle fall!

Link to comment
Share on other sites

Om midway skal bli rask, så må det skje et under... Mesteparten sendes fra lager i statene, så kan ta ei stund. Varierer veldig på sånne småting, virker som de samler opp til de har en større forsendelse som skal over dammen før de sender. Men er du heldig kommer de raskt!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Du har tydeligvis veldig rett i det du sier, Fat Dog! Har purret på denne sendingen nå. Unnskyldningen deres er at "sendingen hadde blitt stående igjen på en flyplass". Nå har det gått 10 dager! Må vel ha det i tankene HVIS jeg skal bruke Midway flere ganger... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...