Jump to content

noen tips til bra ballistikk kalkulator??


Recommended Posts

skal på jaktfelt til helga og trenge å rekne litt kule fall for anledningen :) , men eg husken ikkje ka den kalkulatoren eg pleide å bruke heiter. skal skifte skudd så eg er i knipa vist eg ikkje får reknet litt :?

noen som veit om ein bra kalkulatorer på nett som du kan velge i alt slags kuler å sånn på?? norma sin får eg ikkje til på dataen eg har nå :(

Link to comment
Share on other sites

har nett komt heim fra skytebanen og klikka eg fekk på point blank steik hakkigale, de hadde eg ein anelste om når eg sku opp 60cm fra 100-300m, dette blei prøvd, men fant ikkje noen hull, rekne me den gjekk langt over siden den den låg 13cm over berre på 180m. burde vel ha testet meir men blei litt seint så de får gå som de går i måro :)

Link to comment
Share on other sites

får samme data som deg vel 69 cm fall med ballistic hunter. men dette er fall fra munningen til 300 meter. blir annerledes visst du kan legge inn fra 100 til 300 visst du forstår. med ballistic får eg med mine data:

0 meter -0

50 meter -1.55

100 meter-6.40

300 meter 69.6 cm

 

men det er en graf på ballistic hunter. setter eg inn avstand hundre meter går eg inn på grafen der er 100 meter 0 og 300 meter ca 40 cm som nermer seg korrekt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...