Jump to content

Savage Tactical


Langlo

Recommended Posts

Jeg ser at denne har en veldig anstendig pris på jaktdepotet. Er dette å be om å bli sånn passelig halvfornøyd, eller kan jeg smile av å ha fått en presisjonsmaskin til en røverpis? - Noen erfaringer om dette? For meg er det viktig at stokken er såpass stiv at den ikke tar i pipa nåe jeg har to-foten på.

http://www.jaktdepotet.no/webshop/default.asp?sub=pd&id=239&kid=55&uid=78

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Bwahahahha :lol:

Nazarian er et lite nettsted for noen små mennesker som liker leke tøffe med våpen. Ikke en butikk...

 

Nazarian GRG er ett våpenleksikon som er gratis og bruke, ikke en butikk, heller ikke ett nettsted for folk som liker og leke tøffe med våpen.

Nazarian Armystore (nå nedlagt, men ligger i startgropen for nytt salg av forsvarsmatriell) er en Butikk, fremdeles ikke for folk som liker og tøffe seg med våpen.

Nazaraian Para ASC derimot var en airsoftklubb for folk som likte og leke tøff med "våpen" riktignok markører.

 

men nå syns jeg hassel skal få lov og høre litt bak filosofien bak denne klubben før han synser og mener noe mer.

denne klubben ble startet i 2007 for ungdommer, dette som følger av at NZR armystore startet en butikk i arna (bergen).

i ett forstadsmilijø med mye kriminalitet. butikken ble utsatt for to innbrudd, og istedet for og være offer for kriminaliteten.

så gikk butikken inn og fullsponset en aktivitet for disse ungdommene, vi hadde dialog med komunen og de kunne som følge av budsjettspreninger ikke

gi disse ungdommene noe reelt tilbud. ergo tok butikken denne regningen fremfor gjentatte inbrudd.

dette var ett flott tilbud som desverre kom ut av proporsjoner da NRK skulle lage en spekulativ og lite flaterende sak på dette.

det var sommerferie, og en NRK spire bruke 2 uker av sitt liv på og ruinere hele prosjektet.

masse synsing, masse spekulasjoner, vg journalistikk (tabloid) og vi var plutselig de slemme gutta.

 

det var også utbredt filosofi bak mange airsoftgrupper og blande inn litt rollespill i disse settingene, NZR Para ASC spilte da ut rolle som PMC.

 

så håper jeg at denne saken kan ligges tilside, og man heller kan være glad for at jeg tilbyder ett gratis leksikon folk kan benytte.

om hassel har noe mer han lurer på eller vil snakke ut om. så står jeg i telefonkatalogen.. navnet mitt kjenner han fra før.

 

Mvh VargBF

Link to comment
Share on other sites

Wow...

Det må da være rett i nærheten av Necro-post record! I allefall på forumet.

Fra hejmmesidene:

http://nazarian.no/def.asp?lang=0&page_id=16

Nazarian Para PMC

Nazarian Para is a Private Military Company (PMC) focusing on conflict resolution. The company works worldwide and is resourced by professionals with many years of operational experience at senior rank within first world armies.

 

Nazarian is a privately owned and independent business to provide our clients with the best possible military services in order to assist them with solving security issues quickly, efficiently and with minimum impact.

 

Nazarian`s operating principles ensure that the company only accepts projects which, in the view of its management, would improve the state of security, stability and general conditions in client countries. To this end the company will only undertake projects which are for:

 

Internationally recognised governments (preferably democratically elected)

 

International institutions such as the UN

 

Også fra hjemmesiden:

page51_werner%20hylse.JPG

-Se så tøff mini 14 de ultratøffe leiesoldat heltene har tilgang til-

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke ut som du skjønner norsk. men greit, er ikke min misjon og frelse deg.

 

så får du tro akkurat det du ønsker, du er forklart hva du trenger og bli forklart.

så er det opptil deg om du ønsker og drite deg ut, eventuelt forumet også i samme slengen.

jeg er ganske sikker på at kammeret.no ikke ønsker en slik vinkling og privat korstog fra din side.

bildene du paster er gammle, men ikke bare det, dem fremmer ett konsekvent syn på ting Kammeret ikke ønsker promotert.

 

jeg vil også til slutt påpeke, at om du har noe og si til meg, eller om oss, feks. føler ett behov for og få noe ut av ditt hjerte.

så er jeg disponibel på telefon. Det er ikke i min interesse eller intensjon og drive en debatt med deg offentlig.

 

superduper plastsoldaten med skeiv ruger (eller hva, du nå ønsket og fremstille det som).

Varg

Link to comment
Share on other sites

Det er nå en gang slik at de er du som har hentet frem en nesten to og et halvt år gammel post for å understreke hvor misforståtte dere er. (Om det bare var et rollespill, hvorfor har du PMC oppført på facebook profilen din?)

At du ikke vil ta debatten offentlig, forstår jeg svært godt. Men det er nå en gang kun den offentlige tilgjengelige informasjonen om deg og Nazarian jeg kan diskutere.

 

Forøvrig er jeg dypt imponert over din innsikt i hva kammeret vil og eventuelt ikke vil, og hvilke holdninger forumet har. Spesielt med tanke på at du har vært bruker her i snart.... 20 timer :D

 

Men å hente opp en 2,5 pr gammel post for å føle seg krenket er litt søkt. Da foreslår jeg heller at du lager en ny tråd, gjerne med tittelen "hassel er dum og slem fordi..."

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...