Jump to content

bilder av utstoppet gauper


Snoalta

Recommended Posts

I starten av denne trådenen er min gaupe i utstoppet utgave : viewtopic.php?f=21&t=13963

 

Åge Storsve i Trondheim utførte dette arbeidet - meget godt fornøyd.

 

Kikket på en del utstoppede gauper, og tok en telefon til noen som hadde utstoppet tidligere.

Fikk anbefalt Å.S., og har ikke sett noen gauper som har vært penere montert og utført.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Bumper denne da utstopping av gaupe sikkert er aktuelt for flere nå når gaupejakta har pågått ei lita stund.

 

De som har utstoppede gauper de er fornøyde med oppfordres til å legge ut bilder av gaupa/gaupene med preparantens navn/ firma.

 

PS: La være å gi negative kommentarer til montasjer dere ikke synes noe om. Oppnår ikke annet med det enn at andre kvier seg med å legge ut bilder.

Link to comment
Share on other sites

Må bare innrømme at jeg sjelden har sett bedre resultat med gaupe enn det som Åge Storsve presterer, men så er jeg vel en smule forutinntatt da han stoppet ut en gaupe for meg i forrige århundre, og den ble særdeles bra å se på.

Bortsett fra at den er speilvendt så er den faktisk akkurat sånn som jeg hsuker at den sto da jeg skjøt den. :)

 

Han er ikke billig i drift den gode Storsve, men så ser ikke gaupene hans ut som overkjørt Ozelot heller...

Link to comment
Share on other sites

Må bare innrømme at jeg sjelden har sett bedre resultat med gaupe enn det som Åge Storsve presterer, men så er jeg vel en smule forutinntatt da han stoppet ut en gaupe for meg i forrige århundre, og den ble særdeles bra å se på.

Bortsett fra at den er speilvendt så er den faktisk akkurat sånn som jeg hsuker at den sto da jeg skjøt den. :)

 

Han er ikke billig i drift den gode Storsve, men så ser ikke gaupene hans ut som overkjørt Ozelot heller...

 

 

Har du et bilde av gaupa kansje? Hører flere skryter av Storsve, så det hadde vært artig å sett bilde av flere enn de som er på hjemmesida hans.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...