Jump to content

Snerten kruttmater


AndersG

Recommended Posts

Fikk denne av en spagettispisende kompis for en stund siden, det tok en liten stund før jeg fikk testet den - men fyttegrisen så snertent det ble å lade til 32 autoen nå.. rett kruttmengde hver gang og ingen fare for påvrkning av elektronisk støy.

 

Artig når entrepeneurvirksomhet på kammerset funker like bra som dyre dingsebomser fra midway :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bare ladet ca 600 skudd i 32auto med den, men den opplevdes som temmelig konstant, den er så nøyaktig som vekta er.

Men han som lager disse anbefaler å montere sensoren på vekta sånn at materen stopper matinga av krutt rett før korrekt vekt er oppnådd- så kan man som vist på filmsnutten toppe opp med et par lette trykk på knappen. Dette fordi han mener at på noen kruttsorter kan det variere i hvor mye den mater ut pr omdreining i forhold til hvor mye krutt det er i magasinet. Jeg valgte derimot å montere sensoren slik at den kutter når vekta er i balanse. Med det kruttet jeg har prøvd harjeg ikke opplevd noe forskjell, og om det skulle bli forskjell vil man jo set det med en gang om vekta blir før høy, og kan da lett fylle opp magasinet...

 

Skal bare avklare med han som lager disse - så kan jeg evt formidle kontakt pr PM - eller legge ut en annonse på salgskammeret dersom han ønsker det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...