Jump to content

Blind til gåsejakt


GÅSEJEGERN FRA FOSEN

Recommended Posts

Power Hunter er den blinden med lavest profil, perfekt til sky grågjess på stubbåkere der stubben er lav. Komforten er bedre i en GHG Ground Force blind som jeg har, særlig når det er regnvær. I denne blinden ligger du ikke med stoffet nedpå deg som i Power Hunter'n. Men jeg kan anbefale begge disse to blindene :)

Link to comment
Share on other sites

Bestilte power huntern fra www.dkwai.dk, har ikke fått den enda men, blir arti å teste den på

grågåsa. skal jakte på en dinger åker med gress, skal ikke bli noe problem å gjemme bort power

hunteren der nei. Kan sterkt anbefale gåselokken greylag hammer, funker kjempebra men krever

mye trening, det fås kjøpt en dvd som hviser hvordan den skal brukes. Skal prøve meg på gåsa

i levanger området, der tror jeg power hunteren vil komme godt med.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Fant denne på BIG 5 også:

 

http://www.big-5.no/public.aspx?pageid= ... duct=33139

 

I fjor kjøpte jeg Bill Saunders gåsefløyte etter at flere forhandlere i USA hadde anbefalt meg denne fløyta. Dyr, men fy f.. den virket. Utrolig lyd i denne fløyta. Når jeg lokket på gåsa så kunne brodern stå på trappa 1 km unna og høre lyden mens jeg lokket. Bill Saunders fløyta kan anbefales påd et varmeste.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Fant denne på BIG 5 også:

 

http://www.big-5.no/public.aspx?pageid= ... duct=33139

 

I fjor kjøpte jeg Bill Saunders gåsefløyte etter at flere forhandlere i USA hadde anbefalt meg denne fløyta. Dyr, men fy f.. den virket. Utrolig lyd i denne fløyta. Når jeg lokket på gåsa så kunne brodern stå på trappa 1 km unna og høre lyden mens jeg lokket. Bill Saunders fløyta kan anbefales påd et varmeste.

 

ser det er 2 forskjellige der... hvem av dem kjøpte du :?:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...