Jump to content

ammo 454 casull?


Grongstad

Recommended Posts

Alm sin pris

Info om produktet!

Winch. 454 Casull 300gr. JFP

Ord. pris Kr. 17.80

Info om produktet!

 

NOK 17.80

kjøper du tomhylser og lader selv er det betydelig billigere. 45 colt ferdigrulla er omtrent samme pris sm 44mag ca 5-6 kr smellen.

 

å skyte 45 colt i en cassull er vel som å skyte 38 spesial i en 357 mag. lette treningsladninger , men du kan glatt lade 45 colt til magnum2 krav i en 454. bare pass på å ikke låne bort ammo til en med original colt. det kan bli stygt.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt til min :twisted:

en 20 pakning med magtech, 25 gr kule 1700+ f/s Har vel tre patroner igjen... :roll:

Foertrekker 45 ladninger på normalt nivå (for meg :oops: ) til koseskyting og litt revolver felt. Men har pålaner om å fine en fin ladning med 300gr / 325 gr kule i .45 colt hylser. Har faktsik kjøpt noen .454 casull hylser også... men det er for fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

For en hjemmelader trenger ikke prisforskjellen på kvalitets ammo til 45 Colt og 454 Casull, være større enn mer utgiften til de ca 25 % ekstra med krutt (% = avhengig av mange faktorer!) Som Hassel skriver kan man fint lade 45 i en 454 revolver til mag 2 og langt forbi nedre grensa. I revolvere med svært trange kammre, frarådes det å bruke annet enn 454 hylser, men om man pusser grundig går det nok greit i moderat omfang. Fabrikk ammo? over my dead body

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig er altså grunen til at jeg har igjen 2 elleør 3 skudd at jeg er ei kjærrign og ei pingle, som strengt tatt ikke har noe behov for å pælme 265gr kuler i 1700 F/S avgærde fra Super redhawken.

 

300gr kuler i 1300 f/s er jeg mye mer for :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...