Jump to content

Ny film fra og med Martin Blom


Join

Recommended Posts

Da kom det endelig en ny film fra Martin Blom :D "Rype og Skogsfugl" ble lansert på Villmarksmessa i helga. Filmen er i tre deler. Skogsfugljakt, høstjakt på rype og vinterjakt på rype. De to første delene er hovedsaklig filmet av Kristoffer, så dette er matreale fra tidligere sammarbeid, mens vinterjakta er filmet av Martin selv. Jeg synes det var en bra film, og jeg håper det kommer flere filmer fra den kanten. Synes Martin gjør seg godt foran kamera. Rolig og sindig, forklarer godt og viser solid erfaring i alt han gjør.

Link to comment
Share on other sites

Internett sidene til Martin Blom & Co er http://www.jakt-dvd.no

 

Men det ser ikke ut som om filmen ligger ute på nettet ennå.

 

Jeg syns filmen var veldig bra. Meget god lyd i forhold til tidligere filmer. Litt hakkete avspilling, men det kan være dvd spilleren min (Playstation 2). :(

 

Landrø får den vel i løpet av et par dager, hvis de ikke har fått den. Gi Martin beskjed hvis det er noe galt med filmen. Han hadde vært uheldig hos produsenten :( , og de skulle sende han et nytt opplag ASAP. Min første film ville ikke la seg avspille, og jeg fikk ny. No question asked. Kjempeservice :D Han hadde fått 7 filmer i retur, vanligvis var det 1 pr 500 i følge produsenten. Synd noe sånt skal skje når du kommer på markedet igjen etter litt tid, men det er som sagt ikke hans feil :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...