Jump to content

Testskyting på papp hvor?


xadox

Recommended Posts

Hei

 

Bor midt i byen, og skulle gjerne testet hagla med forskjellig ammo på papir for å se på resultatene med det er vel ikke bare bare å sette det opp hvor som helst...

 

Bor i Drammen... Noen som vet hvor jeg kunne gjort dette?

 

xadox

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke en skytebane i nærheten da? Jeg bruker å dra dit utenom åpningstiden hvis jeg skal teste hagla på papir.

Tar med meg en ramme som skrues sammen på stedet, stiftmaskin, sprittusj, måleband og en rull med vindsperre med bredde 1,2m.

 

Tegner en 10cm blink midt i papiret bare for å ha noe å skyte etter. Så prøver jeg diverse kombinasjoner av choker og ammo-typer. Jeg skyter stort sett på 30m. Det er som regel enklest å se skuddbildet på baksiden av papiret. Jeg noterer alltid på papiret hva slags choke, ammo-type og hagle det er skutt med. Har noen slike sammenrullede blinker i kjelleren nå :mrgreen:

 

Hvis det er langt til nærmeste skytebane, så ville jeg kjørt meg en tur og ringt på til noen grunneiere og spurt om de hadde et sted det gikk an å få testskyte litt. Her oppe ville jeg sannsynligvis fått tillatelse av en av de tre første jeg gikk til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...